در مورد کمپ اشتغال کارنو بیشتر بدانیم

نانو، کارآفرینیCAMPPARK

شرکت رایا صدرا آتی بمنظور افزایش توانمندی دانش آموختگان دانشگاهی برای جذب در شرکت­ های دانش بنیان و به طبع آن افزایش توان و بازدهی شرکت­ های دانش بنیان اقدام به پیاده سازی و برگزاری کمپ اشتغال کارنو نموده است.

این برنامه آموزشی بر پایه فرصت های شغلی ارائه شده از سوی کارفرمایان تعریف شده و متقاضیان حضور در این برنامه درصورت دریافت پذیرش (تناسب فرد با فرصت شغلی که توسط تیم مجری و کارفرما صورت خواهد گرفت)، در این دوره شرکت خواهند نمود. این دوره در مدت زمان حداکثر ۳ ماه برگزار خواهد شد و افراد شرکت کننده همزمان با گذراندن دوره های آموزشی (تئوری و عملی) مهارت نرم، در انجام پروژه های واقعی مشارکت خواهند نمود و ظرفیت ها و توانمندی های خود را برای حضور در فضای اشتغال مشخص خواهند نمود.

در این برنامه آموزشی، کارفرما نیز با رصد توانمندی­ های افراد نسبت به جذب و بکارگیری آنها اقدام خواهد نمود.

 کارجویان این فرصت را خواهند داشت تا با توجه به پروژه ­های تخصصی تعریف شده در این برنامه بصورت جدی مورد ارزیابی قرار گیرند. بخش دیگر از محتوای کمپ با محوریت آموزش مهارت­ های نرم و پیاده ­سازی و ارزیابی این مهارت ­ها برای شرکت­ کنندگان خواهد بود.

 ساختار محتوایی کمپ اشتغال از چهار بخش زیر تشکیل شده است:

 نانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابیپروژه گروهینانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابیپروژه فردینانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابیمهارت نرم نانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابیمشاوره

  نانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابیمدت زمان برگزاری کمپ اشتغال:

 مدت زمان این برنامه حداکثر ۳ ماه خواهد بود و بخش آموزش و کارگاه ها در روزهای ۴شنبه و ۵شنبه هرهفته برگزار خواهد شد.

 نانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابینحوه پذیرش کارجویان در کمپ اشتغال:

کارجویان با ارسال رزومه و بر اساس ثبت درخواست خود در فرصت های شغلی موجود، انتخاب خواهند شد. پس از بررسی رزومه و تناسب های شغلی لازم در فرصت شغلی موجود، کارجویان برای حضور در این کمپ انتخاب خواهند شد. 

 

 نانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابیسرفصل های آموزشی مهارت های نرم: حل مسئله، کارتیمی، Active Listening، ارائه موثر، مدیریت پروژه

 نانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابیارزیابی و گواهینامه:

ارزیابی در طول دوره و در حین کارگاه­ های آموزشی و انجام پروژه­ های فردی و گروهی توسط اساتید، کارفرمایان و تیم اجرا صورت خواهد گرفت و افراد شرکت کننده در صورت تایید، گواهینامه مهارتی دریافت خواهند نمود. 

 نانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابینحوه اشتغال و جذب افراد:

در طول زمان برگزاری کمپ اشتغال، کارجویان در محل شرکت کارفرما در فضای آموزش و در نهایت ارائه توانمندی خود به کارفرما خواهند بود و در صورت درخواست کارفرما جذب خواهند شد.

 

نانو اشتغال کارآفرینی استخدام شغل فرصت شغلی کاریابیعلاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ، محل برگزاری، جایگاه های شغلی ارائه شده و همینطور برای ثبت نام، از طریق بخش ثبت نام سایت کارنو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است حداکثر ظرفیت ثبت نام برای کمپ اشتغال ۳۰ نفر می باشد.

 

درباره کارنو

"کارنو" مجموعه برنامه ها و رویدادها در حوزه کارآفرینی و اشتغال است که از سال ۱۳۸۸ به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کمک می کند تا بتوانند به شکل اثربخش تر در زیست بوم فناوری کشور نقش آفرینی کنند. در این بین مجموعه کارنو با طراحی مسیرهایی متناسب با شرایط موجود جامعه و استفاده از مشاوران و اساتید توانمند، بستری است تا شرکت های دانش بنیان بتوانند نیازهای خود در حوزه منابع انسانی را مرتفع سازند. از زیرمجموعه رویدادهای کارنو می توان به رویداد کارآفرینی کارنو، کمپ اشتغال کارنو و رویداد جابمیت با استانداردها و تاییدیه های مراکز معتبر کشور اشاره نمود.

راه‌های ارتباطی

 ادرس آدرس: تهران، کیلومتر ۲۰ جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، خیابان نوآوری، ساختمان فن بازار

کد پستی  کد پستی:۱۶۵۴۱۲۰۰۲۱    

تلفن  شماره تماس:  ۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶ - ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵

اینستاگرام  اینستاگرام: karnostartup

تلگرام  تلگرام: karnostartup

 لینکدین: karnostartup

 

پست الکترونیکی: info@karnostartup.ir

آخرین رویدادها

برونسپاری

۱۷ بهمن ۱۴۰۲