بازاریابی دیجیتال
با گسترش کسبوکارها در بازارهای خارجی و بینالمللی، شرکتها میتوانند فروش خود را تا دو یا سه برابر افزایش دهند. مزایای بازارهای بینالمللی برای شرکتها بسیار بیشتر از مشتریان محلی خواهد بود و یکی از مهم ترین ابزار در ورود به این بازارها و جذب مشتری، بازاریابی دیجیتالی است؛ البته موانع زیادی نیز در جهت برقراری ارتباط با این بازارها و خریداران خارجی وجود دارد که از جمله آنها میتوان به اختلافات فرهنگی، هزینه بالای حمل و نقل، زمان حمل و نقل و ارسال بار، تحریم ها و همچنین سیاستهای تجاری بینالمللی اشاره کرد.
با وجود این موانع، شناخت اصول و تکنیک های بازاریابی دیجیتالی در صادرات بسیار مهم بوده و در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد.
سرفصل های کارگاه
- تحقیقات بازار برای صادرات در فضای آنلاین
- معرفی و کار با ابزارهای تحقیقات بازار در فضای آنلاین
- آنالیز بازار کشورهای مقصد برای صادرات
- معرفی و کار با پلتفرمهای B۲B با رویکرد صادرات
- استفاده از گوگل برای بازاریابی صادرات
- تولید محتوا و بازاریابی محتوایی در بازارهای خارجی
- ایمیل مارکتینگ برای صادرات
- بازاریابی شبکههای اجتماعی برای صادرات (فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام)
مدرس
حمیدرضا عظیمی
- دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی
- مشاور دیجیتال مارکتینگ بیش از ۲۰ شرکت در حوزه های مختلف
- مؤسس و مدیر فروشگاه اینترنتی نیک، رادیو مدیریت، پایگاه اطلاع رسانی صنعت www.myindustry.ir
شرایط این دوره آموزشی
- این کارگاه بصورت حضوری در پارک فناوری پردیس- مرکز فناوری سراج- سالن سراج برگزار می گردد.
- زمان ثبت نام تا تاریخ ۲۲ بهمن خواهد بود.
- زمان برگزاری این کارگاه در روز دوشنبه ۲۵ بهمن از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰خواهد بود.
- پس از تکمیل ثبت نام، برنامه دوره و سایر موارد مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.
- پیگیری ثبت نام با شماره ۷۶۲۵۱۰۷۳-۰۲۱