درباره ما

 تیم کارنو از سال ۱۳۸۸ با هدف توسعه مهارت های مورد نیاز برای اشتغال پذیری و راه اندازی کسب و کار در اکوسیستم فناوری نانو آغاز به کار کرد. در این راستا و با توجه به مطالعات انجام شده، دوره های آموزشی طراحی و اجرا شد که تا کنون بیش از ۵۰ رویداد در کل کشور برگزار شده است.

جامعه هدف و مخاطبان کارنو، دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی هستند که به نوعی با فناوری های نوین آشنا باشند و علاقمند به کار در این اکوسیستم هستند. شرکت کنندگان در این رویدادها، مفاهیم و مهارت های مورد نیاز برای ورود به فضای کسب و کار و یا استقرار در جایگاه شغلیِ شرکت های دانش بنیان را به صورت تئوری و عملی آموزش می بینند.

رویداد های آموزشی تیم کارنو:

karno رویداد کارآفرینی کارنو (آموزشی-نگرشی)

با رویکرد تغییر نگرش و ایجاد توانمندی در سرمایه های انسانی کشور به منظور حضور در فضای کسب و کار و کارآفرینی

camp کمپ اشتغال کارنو

با هدف معرفی فرصت های شغلی به دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاهی و آموزش انواع مهارت‌های نرم و برخی مهارت­ های تخصصی مورد نیاز در مشاغل مورد نظر

   

 

طرح توانمندسازی شغلی صدف (ویژه ناحیه نوآوری پردیس)

 

این طرح با هدف توانمندسازی و مهارت آموزی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان در ناحیه نوآوری پردیس و معرفی برای فرصتهای کارورزی 

 

   

دوره های آموزشی 

با توجه به نیاز موجود در شرکتهای مستقر در ناحیه نوآوری پردیس و مراکز رشد در سراسر کشور (برگزاری به صورت حضوری و آنلاین)

همچنین شرکتهای محترم میتوانند دوره های آموزشی مدنظر را از طریق ایمیل info@karnostartup.ir  به تیم تحقیق و توسعه شرکت رایا صدرا آتی اعلام نمایند تا پس از بررسی و برنامه ریزی، دوره های مدنظر شما نیز برگزار گردد.

 

مشاوره های توسعه فردی و شغلی

جلسات مشاوره و همچنین کوچینگ، به صورت حضوری و آنلاین با هدف ارتقای فردی و شغلی 

 

 

 

 

درباره کارنو

"کارنو" مجموعه برنامه ها و رویدادها در حوزه کارآفرینی و اشتغال است که از سال ۱۳۸۸ به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کمک می کند تا بتوانند به شکل اثربخش تر در زیست بوم فناوری کشور نقش آفرینی کنند. در این بین مجموعه کارنو با طراحی مسیرهایی متناسب با شرایط موجود جامعه و استفاده از مشاوران و اساتید توانمند، بستری است تا شرکت های دانش بنیان بتوانند نیازهای خود در حوزه منابع انسانی را مرتفع سازند. از زیرمجموعه رویدادهای کارنو می توان به رویداد کارآفرینی کارنو، کمپ اشتغال کارنو و رویداد جابمیت با استانداردها و تاییدیه های مراکز معتبر کشور اشاره نمود.

راه‌های ارتباطی

 ادرس آدرس: تهران، کیلومتر ۲۰ جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، خیابان نوآوری، ساختمان فن بازار

کد پستی  کد پستی:۱۶۵۴۱۲۰۰۲۱    

تلفن  شماره تماس:  ۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶ - ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵

اینستاگرام  اینستاگرام: karnostartup

تلگرام  تلگرام: karnostartup

 لینکدین: karnostartup

 

پست الکترونیکی: info@karnostartup.ir

آخرین رویدادها

برونسپاری

۱۷ بهمن ۱۴۰۲