برندینگ
با برندسازی و برندینگ، در ذهن مشتریان خود ماندگار می شوید؛ ضمن جذب و نگهداری مشتری، باعث می شوید مشتریان شما را به دیگران معرفی و برای شما بازاریابی کنند.
برای اجرای موفق و هدفمند یک بازاریابی صادراتی، تبلیغات و برندینگ از مهم ترین گام ها محسوب می شود. تبلیغات و برندینگ با تمام جزئیات خود به صورت علمی نیازمند به روزرسانی و بهینه سازی بر اساس شرایط بازار هدف ما است که رسیدن به این شناخت منوط به انجام درست تحقیقات بازار است.
سرفصل های کارگاه
- ماهیت بازار و برند (Total Brand)
- نگرش علمی به برند، تاریخچه و مفاهیم اولیه Branding
- اصول Branding و Rebranding
- منشور برند
- چهارچوب استراتژی های برند
- فرآیند طراحی برند
- Archetypes و کهن الگوهای Branding
- مدل ۴ مرحله ای مدیریت برند کلر
- مدل ۷ مرحله ای برند Aaker
- برند مفهومی
- فرآیند خلق برند مفهومی
- فرایند خلق برند
- الگوی حلقه ای Branding
- ابعاد Branding و هم افزایی تبلیغات در بازاریابی
- ورکشاپ طراحی و خلق کانسپت (مفهوم )برند
مدرس
رضا ابیاک
- دکتری مدیریت بازاریابی از انگلستان
- مشاور مارکتینگ و برندینگ گروه های، مالی، تجهیزات پزشکی و دارویی، صنعت ارتباطات، صنعت خودرو و ساختمان، ابزارآلات صنعتی و ...
شرایط این دوره آموزشی
- این کارگاه بصورت حضوری در پارک فناوری پردیس- مرکز فناوری سراج- سالن سراج برگزار می گردد.
- زمان ثبت نام تا تاریخ ۳۰ بهمن خواهد بود.
- زمان برگزاری این کارگاه در روز سه شنبه ۲ اسفند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰خواهد بود.
- پس از تکمیل ثبت نام، برنامه دوره و سایر موارد مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.
- پیگیری ثبت نام با شماره ۷۶۲۵۱۰۷۳-۰۲۱