آنالیز محیط و تحلیل رقبا
آنالیز محیط بازار و رقبا روش هوشمندانه ای برای رشد برند و کسب و کار شما محسوب می شود. به عبارت دیگر آنالیز محیط بازار و رقبا رویکردی است که در آن رقیبان اصلی کسب و کار خود را شناسایی می کنید و در مورد تمامی وجوه کسب و کار آن ها، از جمله اهداف، خط مشی ، محصول، سهم بازار، برنامه بازاریابی و ... تحقیق می کنید. شرکت در دوره آنالیز محیط بازار و رقبا به شما کمک می کند تا نکاتی را درمورد چگونگی رقابت برای تمایز در صنعت مورد نظر بیاموزید و فرصت های بالقوه را برای بهبود برندتان شناسایی کنید. همچنین، امکانی را فراهم می کند تا همسو با صنعت فعالیت خود پیش بروید و به این ترتیب مطمئن شوید که همواره محصولی متناسب با استانداردهای صنعت مربوط و حتی فراتر از آن را ارائه می دهید.
سرفصل های کارگاه
-
قواعد کلیدی کسب و کار؛
-
مزیت ها، تنگناها و گلوگاه های رقابتی؛
-
نمودار CPM (تار عنکبوتی)؛
-
تجزیه و تحلیل رقابت ها؛
- تکنیک های پر کردن شکاف های رقابتی؛
- طراحی و اجرای سیاست رقابتی در فضای بازار با محور شناسایی رفتار مشتریان.
مدرس
محمدرضا نظری
- دانش آموخته دوره دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه Distance, BIBS؛
- مشاور مدیریت دانش و سرمایه گذاری گروه مپنا و فناپ؛
- مدرس مدعو دانشگاه برکلی کالیفرنیا؛
- مدیر ارشد برنامه ریزی و سیستمهای اطلاعاتی شرکت زیراکس؛
- مشاور مدیرعامل و مدیر عملیات فروشگاه های زنجیره ای رفاه؛
- مشاوره عالی گروه زمزم؛
- عضو مرکز پژوهش فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف؛
- مشاور تجاری سازی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران.
شرایط این دوره آموزشی
- این کارگاه بصورت حضوری در پارک فناوری پردیس- مرکز فناوری سراج- سالن سراج برگزار می گردد.
- زمان ثبت نام تا تاریخ ۳ شهریور خواهد بود.
- زمان برگزاری این کارگاه در روز یکشنبه ۵ شهریور از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰خواهد بود.
- پس از تکمیل ثبت نام، برنامه دوره و سایر موارد مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.
- پیگیری ثبت نام با شماره ۷۶۲۵۱۰۷۳-۰۲۱
۵ شهریور ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ گواهینامه پایان دوره