مذاکره در فروش
بخش مهمی که از آن به عنوان فن مذاکره یاد میشود مذاکرات تجاری است. نمی شود انکار کرد که ویژگی های کالا و خدمات ما در موفقیت مذاکرات تجاری کم تاثیرند اما عمده افراد موفق، در شرایط مشابه ارائه کالا و خدمات از مهارت مذاکراتی بیشتری برخوردارند. در این دوره علاوه بر آموزش تکنیک ها و روش های مذاکره، به اصول و مبانی و فرهنگ مذاکره در سایر کشورها نیز پرداخته می شود.
-
اهمیت و جایگاه مذاکره در فروش؛
-
مذاکره خوب و بد؛
-
تاکتیک های مذاکره؛
-
ترفندهای مذاکره؛
-
مهارت های ارتباطی در مذاکره.
مدرس
محمدرضا نظری
- دانش آموخته دوره دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه Distance, BIBS؛
- مشاور مدیریت دانش و سرمایه گذاری گروه مپنا و فناپ؛
- مدرس مدعو دانشگاه برکلی کالیفرنیا؛
- مدیر ارشد برنامه ریزی و سیستمهای اطلاعاتی شرکت زیراکس؛
- مشاور مدیرعامل و مدیر عملیات فروشگاه های زنجیره ای رفاه؛
- مشاوره عالی گروه زمزم؛
- عضو مرکز پژوهش فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف؛
- مشاور تجاری سازی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران.
شرایط این دوره آموزشی
- این کارگاه بصورت حضوری در پارک فناوری پردیس- مرکز فناوری سراج- سالن سراج برگزار می گردد.
- زمان ثبت نام تا تاریخ ۸ مرداد خواهد بود.
- زمان برگزاری این کارگاه در روز سه شنبه ۱۰ مرداد از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰خواهد بود.
- پس از تکمیل ثبت نام، برنامه دوره و سایر موارد مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.
- پیگیری ثبت نام با شماره ۷۶۲۵۱۰۷۳-۰۲۱
۱۰ مرداد ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ گواهینامه پایان دوره