برونسپاری
«برونسپاری»
یکی از اصول مهم مدیریت، برونسپاری درست و به موقع است که به سازمان ها کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن از منابع خود استفاده کنند. اهمیت برونسپاری در این است که به سازمان ها اجازه می دهد تا به تخصص های خارجی دسترسی پیدا کرده و از تجربیات و دانش آنها بهرمند شوند، در حالی که هزینه های ثابت بسیار کمتری را پرداخت می کنند با برونسپاری فعالیتهایی که خارج از حوزه اصلی فعالیت سازمان هستند، به سازمان اجازه میدهد تا بیشتر روی فعالیتهای اصلی خود تمرکز کند.
سرفصل ها:
- مهمترین ملاحظات برای تصمیمگیری در خصوص برونسپاری چه چیزهایی هستند؟
- چه چیز را برونسپاری کنیم و چه چیز را برونسپاری نکنیم؟
- راهکارهای عمومی جهت پرهیز از ریسکهای موجود در برونسپاری
- مهارتهایی که برای مدیریت فعالیتهای برونسپاری شده نیاز است
- چرخه عمر برونسپاری
- چگونه میتوان یک فرآیند مناقصه مناسب برای انتخاب پیمانکار طرح ریزی نمود؟
- ساختار مناسب جهت پرداخت قرارداد
- چگونه میتوان فرآیند و ساختار مناسبی برای مدیریت و نظارت بر قرارداد طرح ریزی نمود؟
- آیا ما از توان و سازوکار مناسب برای مدیریت انتقال برونسپاری بهرهمند هستیم؟
- روش فسخ قرارداد
مدرس: سید سهند سبطی
- مدیر دپارتمان نگهداری و تعمیرات گروه مهندسین مشاور ایتسن (Itcen)
- مدیر پروژه و مشاور ارشد شرکت پمکو (PAM.Co)
- کارشناس ارشد پیاده سازی سیستم مدیریت نگهداری شرکت ژالکه (Jalkeh.Co)
۱۷ بهمن۱۴۰۲ ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ گواهینامه پایان دوره