کمپ ملی بازاریابی
کمپ ملی بازاریابی
طراحی خلاق در بازاریابی با رویکرد مبدل (Adaptive Marketing)
معرفی کمپ ملی بازاریابی
بازاریابی تطبیقی (Adaptive Marketing) بهعنوان یکی از رویکردهای نوین بازاریابی، راهحلی جامع برای مواجهه با چالشهای بحرانهای اقتصادی، تحریمها، و نوسانات بازار ارائه میدهد. در این کمپ آموزشی، با همراهی متخصصان برجسته بازاریابی و استراتژی، به بررسی عمیقترین اصول بازاریابی تطبیقی پرداخته و ابزارها و تکنیکهای کاربردی برای تحول کسبوکارها معرفی میشود. |
در این کمپ آموزشی ...
|
در این ۳ روز
روز اول: معرفی مفاهیم بازاریابی تطبیقی و تحلیل چالشهای بازاریابی در شرایط بحرانی
روز دوم: ارائه ابزارهای پیشبینی و تحلیل برای تطبیق با بازارهای داخلی و بینالمللی
روز سوم: تمرکز بر مذاکرههای تجاری، شبکهسازی، و نتیجهگیری از استراتژیهای تطبیقی
اساتید رویداد
دیاکو نوروزی استراتژیست بازاریابی و برند
|
محمدرضا صدقیانی فر استراتژیست
|
اهداف این رویداد
-
کمک به رفع چالشها و موانع شرکت های دانش بنیان و فناور محور در بازاریابی محصولات؛
-
کمک به توسعه بازاریابی کلیه محصولات و خدمات شرکت ها؛
ویژگی های رویداد
-
حمایت ۳۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکتهای دانشبنیان
-
حمایت ۳۰ درصدی پارک فناوری پردیس از شرکتهای عضو
-
۱۰ درصد تخفیف ثبت نام زودهنگام تا تاریخ ۳۰ دیماه
-
۱۰ درصد تخفیف ثبت نام گروهی حداقل ۲ نفر
این رویداد برای چه کسانی مناسب است؟
-
مدیران و کارشناسان بازاریابی
-
افراد/شرکت هایی که در طراحی و توسعه بازار سازمان خود نقش دارند
-
افراد/شرکت هایی که در بازاریابی محصول یا خدمت خود با چالش مواجه شده اند
-
مدیران استارتاپ ها
زمان و مکان برگزاری رویداد
۱۷ ، ۱۸ ، ۱۹ بهمن ۱۴۰۳ ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ پارک فناوری پردیس گواهینامه پارک فناوری پردیس
امکانات این رویداد:
-
پذیرایی (میان وعده و ناهار)
-
سرویس رفت و برگشت (تهران - پارک فناوری پردیس)
-
امکان رزرو هتل در پارک فناوری پردیس (با تخفیف ویژه)
-
امکان استفاده از خدمات رفاهی و تفریحی پارک فناوری پردیس
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ تماس حاصل فرمایید.
ارسال پیام در واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶