تبلیغات
در دنیای دیجیتال و پیشرفته امروزی اعجازی که تبلیغات می تواند برای یک کسب و کار داشته باشد بر کسی پنهان و پوشیده نیست. گرچه با پیشرفت تکنولوژی روشهای تبلیغات هم آسان تر و هم کم هزینه تر شدند اما هنوز هم تبلیغات یک بخش بحث تخصصی به حساب می آید که نباید آن را ساده انگاشت. تبلیغات می تواند برای برند شما اعتبار به حساب آید. پس بايد در نحوه انجام آن دقیق شده و به جزئیترین فاکتور های دخیل در تبلیغات تان توجه کنید و آگاهانه این کار را انجام بدهید تا به هدفی که از انجام تبلیغات دارید برسید.
قطعا اگر تبلیغات به روش های صحیح و اصولی انجام نگیرد نه تنها باعث رشد برند نخواهد شد بلکه به هویت برند شما لطمه وارد خواهد کرد. اينكه شما چه شیوه تبلیغاتی را برای محصول یا خدمت خود انتخاب کنید به فاکتورهای متعددی مانند: نوع محصول، بازار هدف، سلیقه مشتریان، سطح مالی مشتریان شما، قیمت محصولات تان و غیره بستگی دارد که باید در هنگام انتخاب شیوه تبلیغاتی خود به آنها توجه کنید. قطعا اگر شما محصولات مربوط به نابینایان تولید می کنید نمی توانید از عکس و پوستر نهایت بهره برداری از تبلیغات را داشته باشید. در این کارگاه، با روش های تبلیغات هوشمندانه و اصولی آشنا شوید.
سرفصل های کارگاه
- آشنایی با مفاهیم promotion
- انواع promotion و اجزای آن
- استراتژی های promotion و تبلیغات
- رویکرد دو گانه ی تبلیغات در بازاریابی
- ورک شاپ تدوین کمپین تبلیغاتی و برنامه عملیاتی برندینگ
مدرس
رضا ابیاک
- دکتری مدیریت بازاریابی از انگلستان
- مشاور مارکتینگ و برندینگ گروه های، مالی، تجهیزات پزشکی و دارویی، صنعت ارتباطات، صنعت خودرو و ساختمان، ابزارآلات صنعتی و ...
شرایط این دوره آموزشی
- این کارگاه بصورت حضوری در پارک فناوری پردیس- مرکز فناوری سراج- سالن سراج برگزار می گردد.
- زمان ثبت نام تا تاریخ ۷ اسفند خواهد بود.
- زمان برگزاری این کارگاه در روز شنبه ۱۳ اسفند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰خواهد بود.
- پس از تکمیل ثبت نام، برنامه دوره و سایر موارد مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.
- پیگیری ثبت نام با شماره ۷۶۲۵۱۰۷۳-۰۲۱