نقشه سفر مشتری (مدیریت تجربه)
مدیریت موثر تجربه مشتری چیزی بیش از چشم انداز خوب یا روابط عمومی خوب است. با تمرکز بر تجربیات مشتریان و ایجاد حس انسانی بیشتر در فناوری، سناریوهای برد-برد را برای خود و مشتریانتان ایجاد می کنید.
تجربه مشتری به یک تمایز حیاتی برای انواع مشاغل در بازار رقابتی و بیش از حد جهانی جهانی تبدیل شده است. در حالی که نتیجه نهایی یک کسب و کار ممکن است در تولید سرنخ، تبدیل یا وفاداری بلندمدت به برند دیده شود، مشتری نیز با تجارب غنی و شخصی
مدرس
رضا ابیاک
- دکتری مدیریت بازاریابی از انگلستان
- مشاور مارکتینگ و برندینگ گروه های، مالی، تجهیزات پزشکی و دارویی، صنعت ارتباطات، صنعت خودرو و ساختمان، ابزارآلات صنعتی و ...
شرایط این دوره آموزشی
- این کارگاه بصورت حضوری در پارک فناوری پردیس- مرکز فناوری سراج- سالن سراج برگزار می گردد.
- زمان ثبت نام تا تاریخ ۵ آذر خواهد بود.
- زمان برگزاری این کارگاه در روز سه شنبه ۷ آذر از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰خواهد بود.
- پس از تکمیل ثبت نام، برنامه دوره و سایر موارد مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.
- پیگیری ثبت نام با شماره ۷۶۲۵۱۰۷۳-۰۲۱
۷ آذر ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ گواهینامه پایان دوره