با گسترش کسبوکارها در بازارهای خارجی و بینالمللی، شرکتها میتوانند فروش خود را تا دو یا سه برابر افزایش دهند. مزایای بازارهای بینالمللی برای شرکتها بسیار بیشتر از مشتریان محلی خواهد بود و یکی از مهم ترین ابزار در ورود به این بازارها و جذب مشتری، بازاریابی دیجیتالی است؛ البته موانع زیادی نیز در جهت برقراری ارتباط با این بازارها و خریداران خارجی وجود دارد که از جمله آنها میتوان به اختلافات فرهنگی، هزینه بالای حمل و نقل، زمان حمل و نقل و ارسال بار، تحریم ها و همچنین سیاستهای تجاری بینالمللی اشاره کرد.
با وجود این موانع، شناخت اصول و تکنیک های بازاریابی دیجیتالی در صادرات بسیار مهم بوده و در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد.
تحقیقات بازار برای صادرات در فضای آنلاین
معرفی و کار با ابزارهای تحقیقات بازار در فضای آنلاین
آنالیز بازار کشورهای مقصد برای صادرات
معرفی و کار با پلتفرمهای B۲B با رویکرد صادرات
استفاده از گوگل برای بازاریابی صادرات
تولید محتوا و بازاریابی محتوایی در بازارهای خارجی
ایمیل مارکتینگ برای صادرات
بازاریابی شبکههای اجتماعی برای صادرات (فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام)
مدرس
حمیدرضا عظیمی
دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی
مشاور دیجیتال مارکتینگ بیش از ۲۰ شرکت در حوزه های مختلف
مؤسس و مدیر فروشگاه اینترنتی نیک، رادیو مدیریت، پایگاه اطلاع رسانی صنعت www.myindustry.ir
"کارنو" مجموعه برنامه ها و رویدادها در حوزه کارآفرینی و اشتغال است که از سال ۱۳۸۸ به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کمک می کند تا بتوانند به شکل اثربخش تر در زیست بوم فناوری کشور نقش آفرینی کنند. در این بین مجموعه کارنو با طراحی مسیرهایی متناسب با شرایط موجود جامعه و استفاده از مشاوران و اساتید توانمند، بستری است تا شرکت های دانش بنیان بتوانند نیازهای خود در حوزه منابع انسانی را مرتفع سازند. از زیرمجموعه رویدادهای کارنو می توان به رویداد کارآفرینی کارنو، کمپ اشتغال کارنو و رویداد جابمیت با استانداردها و تاییدیه های مراکز معتبر کشور اشاره نمود.
آدرس: تهران، کیلومتر ۲۰ جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، خیابان نوآوری، ساختمان فن بازار
کد پستی:۱۶۵۴۱۲۰۰۲۱
شماره تماس: ۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶ - ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵
اینستاگرام: karnostartup
تلگرام: karnostartup
لینکدین: karnostartup
پست الکترونیکی: info@karnostartup.ir