مدیریت ارتباط با مشتری
مهمترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که CRM فراتر از یک نرم افزار است و شما نمیتوانید صرفاً با خرید نرم افزار CRM بگویید که »ما اکنون سیستم مدیریت ارتباط با مشتری« داریم. CRM یک نگرش است. نگرشی که به دنبال ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است. اینکه در استقرار CRM از نرم افزار و ابزارهای نوین تکنولوژی استفاده میشود، یک مسئلهی فرعی است.
مدرس
رضا ابیاک
- دکتری مدیریت بازاریابی از انگلستان
- مشاور مارکتینگ و برندینگ گروه های، مالی، تجهیزات پزشکی و دارویی، صنعت ارتباطات، صنعت خودرو و ساختمان، ابزارآلات صنعتی و ...
شرایط این دوره آموزشی
- این کارگاه بصورت حضوری در پارک فناوری پردیس- مرکز فناوری سراج- سالن سراج برگزار می گردد.
- زمان ثبت نام تا تاریخ ۵ آذر خواهد بود.
- زمان برگزاری این کارگاه در روز سه شنبه ۷آذر از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰خواهد بود.
- پس از تکمیل ثبت نام، برنامه دوره و سایر موارد مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.
- پیگیری ثبت نام با شماره ۷۶۲۵۱۰۷۳-۰۲۱
۷ آذر
۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰
گواهینامه پایان دوره